Inspired Momx1

Wednesday, January 5, 2011

Teacher Always Makes Us Laugh

That's what my boy told me when he came back from school last evening..  A good sign that he likes his new class teacher, Teacher Teoh, a slender and pleasant looking lady.

Ian:  Mommy, Teacher Teoh always makes us laugh.
Mommy: Do you like her?
Ian: Oh, yes.. I like Teacher Teoh.
Mommy: What about Teacher Leong (his std 1 class teacher)?
Ian:  I like Teacher Teoh more hmmm (in deep thoughts for a minute) Hmmm.. I think I like both of them la...

That's my boy... he never wants to disappoint or fail anyone with one exception:

Mommy: Who is prettier, mommy or yi yi (my sister)?
Ian: Both
Mommy: Cannot have both as the answer.. must pick one..
Ian: Cannot decide wo.. both also pretty ma..
Mommy:  Then, who is prettier, mah mah (his paternal grandma) or mommy?
Ian: Mommy!!
Mommy:   LOL...

Sadly to say, mah mah, you are definitely not his favourite choice.  LOL...

Labels: , ,

7 Comments:

Blogger Small Kucing said...

hahaha..very diplomatic kid :p

January 5, 2011 at 3:37 PM  
Blogger mNhL said...

I like to ask my son such questions too. And his answer will be always BOTH. haha....I always said he is a very fair boy.

January 5, 2011 at 4:23 PM  
OpenID suituapui said...

Hahahaha!!!! Perasan... Ya, students love teachers who make them laugh - not stressful and they will love the lessons and learn better.

January 5, 2011 at 7:04 PM  
Blogger Alice Law said...

I will cling on my teacher too if they are silly enough!^-^

My girl if I asked her who is prettier, me or my MIL, without hesitation she will answer, " Juan Juan lar!"(herself)>_<

January 5, 2011 at 10:15 PM  
Blogger Sheoh Yan said...

Lol on your funny questions to your boy. He is so smart in answering the question. Next time potential to break girls' hearts.

January 5, 2011 at 11:21 PM  
Blogger yvonne said...

Hahaha, he doesn't want to make any woman sad. Such a Romeo!

When I ask my daughter who's the prettiest/nicest/lovable, without second thought she would answer, "mummy!" Yay!!

January 6, 2011 at 10:06 AM  
Blogger eng eng said...

Wuakakaka... luckily, I'm still pretty in his heart... muacks Ian... If he choose only you... then i will piak paik him when he back to Sabah... :p

January 7, 2011 at 8:33 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home